Kreatívna hra Misia modrá planéta
Kombinácia vzdelávacej hry a zaujímavých aktivít je dobrý mix na vzbudenie záujmu žiakov o nové poznatky a skúsenosti. Jej cieľom je vytvorenie novej základne na „modrej planéte“. Počas celého trvania projektu žiaci získavajú od učiteľa kredity, za ktoré si kupujú jednotlivé súčasti základne. Po určitom čase dostane každý z tímov na starosť jednu Enviromisiu, ktorú musí na svojej základni splniť. Kreatívna hra prepája vzdelávacie aktivity v triede aj v teréne a interaktívne cvičenia do jedného celku.
Priebeh hry
1. Získavanie kreditov
2. Tvorba budov
3. Tvorba častí základne
4. Plnenie enviromisií
5. Prezentácia základne
Harmonogram hry
Časová os kreatívnej hry
Harmonogram kreatívnej hry
- 10 dní: oboznámenie sa s hrou a príprava
- 20 hracích dní: fáza 1 - vzdelávacie aktivity a výstavba základne
- 5 hracích dní: fáza 2 - enviromisie
- 5 dní: príprava záverečnej prezentácie
- 1 deň: prezentácia v škole